Friday, March 9, 2018

"Menetleja-klienditeenindaja töö on inimesele, kellele meeldib suhelda ning kes oskab jääda kannatlikuks," arvab Reet Sirkel.



 
Menetleja-klienditeenindaja Reet Sirkel. Foto: Reelika Riimand

Reet Sirkel on olnud menetleja-klienditeenindaja pea kuus aastat, alates 2015. aastast töötab ta Tammsaare teeninduses. Alguses juhendas Reet teenindussaalis kliente järjekorranumbrite võtmisel ja fotoboksis fotode tegemisel. Edasi tegeles Reet dokumentide väljastamise ja dokumendi taotluste vastu võtmisega. Täna tegeleb ta elamisloa taotluste ja viisa taotluste vastu võtmisega.



Reeda sõnul on kõige suurem väljakutse selle töö juures klientide rohkus. „Sageli teenindame ühes päevas mitukümmend klienti. See töö sobib inimestele, kellele meeldib suhelda. Selle töö tegemise eeldus on ka oskus olukorrast sõltumata säilitada rahu, kannatlikkust ning positiivset meelt. Väga oluline on ka keelteoskus. Lisaks eesti keelele tulevad kasuks nii vene kui ka inglise keel, sest kliente on erinevatest rahvustest.“



Reeda sõnul on kandev roll toetaval kollektiivil, kellega koos ka kõige raskem päev seljatada. „Tammsaare teeninduse meeskond on ülimalt kokkuhoidev. Oleme ühe asja eest väljas ja tuleme üksteisele appi ka kõige keerulisemates olukordades.“



Kui töö on intensiivne, aitab Reeda sõnul oskus puhata. Tallinna Ülikooli  Haapsalu Kolledzis käsitöö tehnoloogia ja tootedisaini õppiv Reet võtab selleks appi oma hobi – käsitöö. „Koon ja heegeldan, meisterdan koos lapsega õnnitluskaarte ja mänguasju ning mõtlen häid mõtted.“ Käsitöö läheb kingiks sõpradele ja ka heategevuseks toetamaks lapsi ning suurperesid.



„Töö ei ole kerge, aga see eest väga huvitav ja arendav,“ kinnitab Reet ja kutsub meeskonnaga liituma uusi tegusaid inimesi. 

No comments:

Post a Comment